Ai contract cu E.ON sau cu ENEL? S-ar putea să întâmpini niște probleme pe care este bine să lei iei în calcul. Despre ce este vorba și ce spun cele două companii? Este extrem de important.
Fie că ai contract cu ENEL ori cu E.ON, poate se întâmplă să întâmpini niște probleme. Poate fi vorba despre o întrerupere de curent, ori de gaze. Ce faci în această situație?
E.ON România spre exemplu a lansat o campanie prin care își dorește să le ofere clienților cea mai bună experiență. Astfel, dacă ai un cont de client poți să ceri ajutor oricând dorești.
De asemenea, E.ON România la oferă clienților șansa de a-și expune punctul de vedere. Nu trebuie decât să comenteze și să spună ceea ce își doresc, iar compania va face tot posibilul să și pună în aplicare.
„#𝐀𝐬𝐤𝐄𝐎𝐍 – 𝐕𝐫𝐞𝐦 𝐬𝐚̆ 𝐭𝐞 𝐚𝐬𝐜𝐮𝐥𝐭𝐚̆𝐦! Suntem aici să aflăm și să rezolvăm nevoile tale în legătură cu serviciile noastre. Deschidem seria #AskEON cu o întrebare despre contul tău de client: 𝐂𝐞 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭̦𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐭̦𝐢-𝐚𝐢 𝐝𝐨𝐫𝐢 𝐬𝐚̆ 𝐠𝐚̆𝐬𝐞𝐬̦𝐭𝐢 𝐢̂𝐧 𝐄.𝐎𝐍 𝐌𝐲𝐥𝐢𝐧𝐞 ?
Lasă-ne sugestiile tale într-un comentariu și noi îți răspundem și căutăm să le punem în aplicare!”, este anunțul făcut de către cei de la E.ON România.
La rândul lor, cei de la ENEL le-au pus clienților la dispoziție un serviciu similar. Aceștia pot sta de vorba cu un consultant al companiei, de fiecare dată când întâmpină probleme, astfel încât lucrurile să poate fi rezolvate într-un timp scurt, fără drumuri la sucursale.