News

Ai cont sau card la ING Bank? Au apărut probleme mari. Adio bani! Anunțul care îi vizează pe toți clienții

Ai cont sau card la ING Bank Au apărut probleme mari. Adio bani Anunțul care îi vizează pe toți clienții

ING Bank a făcut un anunț important cu privire la fraudele practicate de unii români și nu numai. Așadar, cei care au cont sau card la această bancă, dar nu doar ei, trebuie să fie atenți la mai multe aspecte. În acest mod, nu vei risca să rămâi fără bani.

ING Bank le-a trimis clienților săi un nou mesaj cu privire la fraudele care pot avea loc și la modalități prin care răufăcătorii vor să pună mâna rapid pe bani. Banca spune că aceștia au dezvoltat diverse metode prin care îi pot fraieri pe cei creduli.

„În ultimii ani, fraudatorii cibernetici au devenit din ce în ce mai ingenioși, dezvoltând noi tehnici, cu scopul de a intra în contul tău. Asemănător cu Lupul din Scufița Roșie, unii atacatori se deghizează în angajați ING sau ai altor firme cunoscute. Pot susține că reprezintă o autoritate sau o instituție publică, pentru a te convinge să le dai tot felul de date confidențiale: datele tale personale, bancare (ex: user-ul, parola sau codul de autorizare a aplicației de internet banking, numărul cardului, data lui de expirare, CVV) sau chiar bani”, arată banca într-un mesaj recent.

Banca mai spune că obiectivul lor este de a confisca identitatea oamenilor, de a le manipula ilegal informațiile personale, de a obține acces neautorizat în diferite conturi și de a sustrage fondurile. Aceștia ar putea folosi tactici mai ascunse sau chiar recurge la șantaj.

ING Bank informează cum să ne ferim de infractorii cibernetici

Fiți atenți la numărul de telefon de la care primiți apelurile, spune ING Bank, adăugând că un număr cu prefix internațional ar putea fi un semn de alarmă. Atunci când sunt contactați de ING Bank, angajații acestora vor personaliza apelul adresându-se direct cu numele sau prenumele dumneavoastră. În plus, verificați cu atenție adresa de e-mail de la care primiți orice comunicare care se presupune că provine de la ING Bank sau de la reprezentanții acesteia.

„Reprezentantul ING Bank nu solicită clienților credențialele de logare în aplicația de Home`Bank sau datele de pe card (față/verso). De asemenea, nu-ți va solicita acces la PC/device și nu va recomanda instalarea unei aplicații de remote control. În cazul unor suspiciuni, poți valida numele reprezentantului sunând la numărul de pe spatele cardului”, continuă banca.

Banca mai spune și ce trebuie făcut în cazul în care există suspiciuni cu privire la un posibil atac cibernetic.

„Verifică ultimele tranzacții și contactează banca dacă observi tranzacții pe care nu le recunoști. Blochează-ți imediat cardurile bancare dacă ai orice suspiciune că ele au fost compromise. Sună la bancă pentru a verifica numele persoanei care te-a apelat. Dacă ai fost păcălit, contactează banca și poliția”, arată banca.

Bogdana Costin abia a terminat studiile Facultății de Jurnalism și este la prima experiență în media. Este foarte pasionată de scris și își dorește să vină cu plus valoare pentru cititorii ... citește mai mult
Articole recomandate