Economie

Ai cont la CEC Bank, Banca Transilvania, sau Raiffeisen Bank? Poți pierde accesul la bani dacă nu faci asta urgent! A devenit obligatoriu

Ai cont la CEC Bank Banca Transilvania sau Raiffeisen Bank Poți pierde accesul la bani dacă nu faci asta urgent A devenit obligatoriu

Ai cont la CEC Bank, Banca Transilvania, sau Raiffeisen Bank? Află că ai niște obligații care de altfel sunt prevăzute și în contract, dar pe care mulți clienți nu le iau în seamă.

Fie că ai cont la CEC Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, ori altă instituție bancară din România, ai niște obligații pe care trebuie să le respecți. În caz contrar, poți avea probleme.

Acest detaliu a fost reamintit de către cei de la ING Bank, în speranța că nu vor mai exista probleme. Chiar și așa, clienții CEC Bank, Banca Transilvania, sau Raiffeisen Bank, trebuie să țină și ei cont de acest anunț.

Este vorba despre verificările periodice de date. Ele sunt obligatorii și acest detaliu este menționat și în contract. În acest mod există un parteneriat sigur între bancă și client.

Astfel, dacă ți-ai schimbat numărul de telefon, adresa, ori e-mailul, anunță neapărat banca! Pot exista situații în care să fii contactat de urgență, însă acest lucru să nu fie posibil.

Ce trebuie să faci obligatoriu dacă ai cont la CEC Bank, Banca Transilvania sau Raiffeisen Bank

De asemenea, nu uita să actualizezi datele legate de locul de muncă. Vei avea anumite avantaje în acest sens, în special atunci când vrei să iei un credit.

Cum se actualizează datele? Fie prin aplicația pusă la dispoziție de banca la care ai cont deschis, fie direct în sucursala respectivă și durează doar câteva minute.

”Aceste verificări periodice de date sunt obligatorii și sunt însoțite și de informații suplimentare de care avem nevoie pentru un parteneriat sigur. Informațiile ne permit să ne îndeplinim obligația legală de a avea date complete despre clienții noștri prin care putem detecta comportamente neobișnuite și raporta autorităților atunci când este nevoie.

E un proces riguros și continuu prin care ne dorim să-ți oferim încrederea că banca ta nu tolerează activități infracționale din sfera economico-financiară. Acesta este modul prin care putem să ne protejăm clienții de bună-credință și să menținem un mediu de afaceri sănătos.

În egală măsură este important și pentru tine să avem datele actualizate, să ne pui la dispoziție informațiile și documentele de care avem nevoie fie atunci când primești o notificare de la noi, fie atunci când știi că s-au schimbat informațiile pe care le avem deja despre tine. De exemplu, fie că ești persoană fizică sau juridică, când îți schimbi domiciliul sau adresa de email și nu ne comunici acest lucru, există riscul de a nu primi notificări sau informații importante legate de contul tău”, a explicat ING România.

Carmen Ciotic a lucrat mai bine de doi ani la VoceaBanilor.ro. Este pasionată de scris încă din copilărie și chiar dacă nu a terminat Jurnalismul, ci Facultatea de Sociologie adoră să fie redactor. citește mai mult
Articole recomandate