Economie

Ai cont deschis la Banca Transilvania? Atenție mare la acest mesaj sau notificare! Dispar banii de pe card

Ai cont deschis la Banca Transilvania Atenție mare la acest mesaj sau notificare Dispar banii de pe card

Avertisment de ultimă oră pentru toți cei care au cont la Banca Transilvania. Se fură banii de pe carduri, iar noi tentative de fraudă au loc chiar acum. 

Banca Transilvania atrage atenția asupra creșterii alarmante a tentativelor de fraudă și a cazurilor de impersonare în mediul online. Aceste atacuri vizează în mod special instituțiile financiare, infractorii utilizând tehnici din ce în ce mai sofisticate pentru a obține informații personale și bancare de la utilizatori.

Fraudele sunt adesea realizate prin mesaje care par a veni din partea băncii, solicitând clienților să își actualizeze datele personale sau bancare pe platforme false, care imită designul oficial al instituției. Banca Transilvania recomandă clienților să fie extrem de precauți și să evite să răspundă la astfel de cereri suspecte.

Pentru a proteja securitatea datelor lor, Banca Transilvania le sugerează clienților să urmeze câteva măsuri de precauție: să nu transmită niciodată informații confidențiale, cum ar fi numărul cardului, PIN-ul, CVV-ul sau datele de acces în aplicațiile bancare prin canale nesigure (telefon, SMS, e-mail); să evite instalarea aplicațiilor care permit controlul la distanță la solicitarea unor persoane necunoscute.

Banca Transilvania, avertisment pentru clienți

De asemenea, banca le recomandă utilizatorilor să fie atenți la mesajele primite, mai ales dacă li se promit câștiguri rapide prin investiții, caz în care probabil se află în fața unei tentative de fraudă. În astfel de situații, este important să se verifice autenticitatea ofertelor doar prin sursele oficiale.

În același timp, clienții sunt sfătuiți să evite accesarea link-urilor primite de la surse necunoscute, indiferent de canalul de comunicare utilizat (e-mail, WhatsApp, Telegram, Signal etc.). În cazul în care există suspiciuni sau dacă au fost deja victime ale unei tentative de fraudă, utilizatorii sunt încurajați să raporteze incidentul imediat la numărul dedicat al băncii: 0264 308 055.

„Înțelegem că mediul digital aduce multiple oportunități, dar și riscuri semnificative pentru cei care nu sunt suficient de atenți. Este esențial să învățăm împreună cum să ne protejăm în mod eficient”, au declarat reprezentanții băncii.

Carmen Ciotic a lucrat mai bine de doi ani la VoceaBanilor.ro. Este pasionată de scris încă din copilărie și chiar dacă nu a terminat Jurnalismul, ci Facultatea de Sociologie adoră să fie redactor. citește mai mult
Articole recomandate